03 de juliol 2006

Incertesa


Dies d'espera. Estàs apuntada a una llista en la qual hi ha molts noms. En pocs dies sabràs si podràs fer el que més t'agrada: Fotografia.
Diuen que qui espera, desespera. Però tu ho portes a dins. Ets forta. La vida ja t'ha donat les primeres lliçons.
Confies que t'agafaran. Vols que ens sentim orgullosos de tu. Saps que n'estem.
Hi ha èpoques a la vida que marquen el futur de cadascú. Tu estàs davant d'un d'ells. Elegir sempre costa. Vol dir que has de deixar un camí per a seguir-ne un altre.
Sovint tot depèn d'aquesta elecció.
Saps que és l'hora d'anar deslligant-te d'aquest cordó umbilical que ens uneix. Necessites aire fresc, conèixer i viure,aprendre i conviure.
Fa molts anys jo vaig fer el mateix. N'hem parlat molts cops. Vaig deixar el meu petit poble, la vall i els amics per submergir-me a la gran urbs, per estudiar.
Tenia 17 anys i el món davant meu.
I tu ho tens gravat. Penses que ho has de fer. Que t'ajudarà a créixer. Jo penso que creixeràs. Estic convençuda que tens potencial i que arribaràs allà on vols arribar.
També tindràs moments de solitud, moments en què hauràs de prendre decisions, moments en què guanyaràs i altres en què no arribaràs.
En aquest gran teatre on vivim ,tots hi tenim un paper. L'èxit de cada representació no depèn només de tu. Ara comences l'assaig i et mudaràs per sortir a escena.
Agafa la motxilla dels sentiments, fes servir els valors que t'hem tramès i camina.
El diploma que vols aconseguir t'obrirà una altra porta. A sota i amb lletra petita jo hi afegeixo :" Fes allò que et faci sentir bé"

2 Comments:

Blogger nacoca said...

Havent tengut l'oportunitat de conèixer-la una miqueta, estic del tot convençuda que la protagonista d'aquest post arribarà tan lluny com es proposi... I no és passió de "tieta", que també!

Una besada molt gran a totes dues! :-)

12:58 a. m.  
Blogger Joana said...

Ei Cat!
Confiem que agafi el fil. Tots en tenim ganes però no podem anar més depressa que el temps . Gràcies.
Ja saps que t'he enllaçat? Sense el teu permís...

Una abraçada!

7:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home