24 de setembre 2006

La Tornada



Quan ha passat l'estiu i la xafogor, ja vas mirant la roba de l'armari que en pocs dies et tornaràs a posar.
La peça clau són els texans. Tothom en té i suposo que més d'un. Una peça clàssica-moderna-per a tot terreny i esportiva.
El problema ve quan te'ls tornes a posar després de l'estiu. Ara que ja comença a refrescar i que amb una camiseta blanca t'hi veus tan bé.
Si la sensació, al posar-te'ls, és com si t'enfundessis un "vestit de neoprè", la cara et canvïa. Veus desfilar davant teu tot un assortiment de paelles, "clares", gelats i graellades estiuenques.
Saps de sobres que t'has passat de la ratlla i que l'estiu, tot i que és curt, ha fet estralls. Els sopars amb els amics, els gelats a les terrasses, les begudes per calmar la calor. Tot s'ajunta amb els dies de vacances i dies de descans, dies en què la pressa no et fa córrer i els minuts s'estiren una eternitat. I en aquest cas els quilets també hi diuen la seva.
Bé, la tardor és una època per a reorganitzar-nos i per tant, per deixar de mandrajar.
Tornar a l'activitat diària ja fa que ens belluguem més. Fa menys calor i tenim més ganes de fer coses. Amb la xafogor de l'estiu com menys músculs movem més bé ens sentim.
Jaguem a tot arreu acompanyats de ventiladors i vanos, ampolles d'aigua i refrescos.
Posar les piles i fer tot allò que deixem aparcat a l'estiu, per mandra , calor o sencillament perquè fem vacances o fan vacances.
Un parell de mesos d'una certa inactvitat fa que al setembre tinguem ganes de tornar-hi.
Jo ja he començat la meva tanda de ioga dos dies a la setmana ( per allò de la flexibilitat ) dos dies de natació ( per allò de moure-ho una mica tot ) i senderisme el diumenge al matí ( perquè qui mou les cames mou el cor ).
Casi renovada, però encara quan em poso els texans he d'aguantar la respiració per cordar-me'ls.
Ara només em falta un " Entrenador Personal".

6 Comments:

Blogger l'home de la musica said...

Doncs mira, jo m'he animat per començar un curs d'ala delta...

I estic cagadet!!!

10:49 p. m.  
Blogger Joana said...

mmmmmmmmm.....l'adrenalina que fabricaràs i deixaràs anar!!!!

Ja m'explicaràs com et va. Sort!

10:48 a. m.  
Blogger unanina said...

Jajjajaj, Joana, aquest matí he pensat el mateix! A mi m'espera la natació i el tennis a partir de la setmana que ve.

10:47 a. m.  
Blogger Joana said...

unanina,
Vas tard! Pensa que ja arriben les catanyes i els panallets!!!!!

11:56 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Ei, Joana!

Això del vestuari post-estiuenc és realment una tortura, per a segons qui. Però fins i tot em sembla que per a alguns el vestuari "neoprenià" és una tortura durant tot l'any! I és que alguns/-es no vàrem néixer per ser "top models"!

Uns besada! ;-)

8:37 a. m.  
Blogger Joana said...

Hola Cat,
Ui les " Top-models"! Ja saps quina pena de massa corporal tenen.
Res d'això, però no sé, després de l'estiu sembla que tot et justegi.

A reveure

11:06 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home