28 de setembre 2006

L'entrenador Personal


Per què elles sí i jo no? Per què Madonna, Britney Spears, Scarleth Yohanson en tenen un?
Per qüestions econòmiques? Per què la seva imatge ven? O Per què està de moda? O Perquè ja ho tenen tot i ara els ve de gust tenir un E.P.
Bé, jo penso que és un altre caprici. Car. Ara ni l'esquí ni el golf es porta. Ara el que es porta és tenir un E.P.
I la següent pregunta que em faig és : On el trobo? Al gimnàs? A un de concret? A una escola d'E.P? A una biblioteca? A un auditori?
I si continuo pensant en veu alta: Serà una persona que només enten d'anatomia? Que et farà caminar com si estessis penjada d'un clau al sostre? Que et farà treballar músculs, articulacions i insercions una mica? No molt, només per moldejar...
Intel.ligent? Sabrà on estiueja la gent " famosa"? Qui dels " famosos" té un E.P i qui no? Com puja el seu "catxé" depenent per a qui treballa? O també entendrà de música, de literatura i de teatre. Estarà al dia de la política i de les mancances socials. Parlarà idiomes? Serà educat, atent i amb aquell toc d'humor intel.ligent?
Treballarà en una feina que li agrada i a més farà d'E.P? O és la seva professió?
S'ho passarà bé fent d'E.P? Vull dir serà amable i espontani o s'esforçarà per quedar bé, per complir?
Tot buscant per la xarxa he resolt, en part, els meus dubtes: Hi ha escoles d'E.P. Les seves webs diuen que la gent té incompatibilitat d'horaris per anar al gimnàs i fer esport i que els resultats no són els esperats.
Els E.P ( diplomats en INEF, fisioteràpia, dietètica,... ) et fan un programa a la teva mida, al teu cos i a les teves necessitats i diuen que funciona. Això sí , una mica car.
Rellegint he vist que se'n pot aconseguir un a través d'internet.
Et fa un seguiment personalitzat virtualment per uns 90 euros al mes. Un E.P deia : " Jo venc salut i la gent compra imatge". I a la pregunta de : " I a vosaltres com us conèixen? " Principalment pel boca a boca i també per la propaganda dels medis".
No sé, em costa fer-me una idea. Desconfio una mica.
I , si el que busca la majoria és... un amant?

14 Comments:

Blogger unanina said...

Això això! La majoria busca un amant! Ara lo del butanero ja no està de moda tampoc, ara aquest roll l'agafarà l'E.P. En quin món vivim!!

2:25 p. m.  
Blogger Joana said...

És qüestió d'anar-li canviant el nom. Per despistar, clar!!!
;)

2:39 p. m.  
Anonymous Anònim said...

En aquest cas, el nom sí que fa la cosa?

Una besada grossa, Joana! ;-)

2:54 a. m.  
Blogger Joana said...

No sé Cat,

Intuicions... i per ses Illes? N'hi ha d'E.P? ;)

Fins aviat!

3:21 a. m.  
Blogger Dessmond said...

Tinc més d'una amiga que en gasten, de tiparracos com aquest. No els he vist mai, que consti. Però en diuen entrenadors personals. Si ho vols en puc demanar referències...

5:21 a. m.  
Blogger Joana said...

Gràcies Dessmond,
Ja he quedat servida amb el que he vist per aquí. De totes maneres mai se sap, si algun dia se me'n va la " pinza"...

11:02 a. m.  
Blogger Montse said...

I jo pregunto: quan l'E.P. és un mateix... se'n diu entrenonanisme?

ÔÔ

6:37 a. m.  
Blogger Joana said...

arare,

Molt bona!
Tot depen del que entrenis no?
;)))

10:21 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Esteu molt equivocats. Jo fa poc més d'un mes que he començat a anar al gimnàs, i he agafat entrenador personal. En el meu cas no és per imatge, és per salut. Tinc molt sobrepés i necessito algú que em guii i m'ajudi a aconseguir-ho. I sí que és cert que és car, però (no sé si tots són iguals o no) he tingut sort, i estic en mans d'una persona genial, que s'implica totalment i em recolza no només com entrenador, sinó també com amic. Seria d'agrair que no es generalitzessin amb aquests temes, si no es coneix la realitat.

Salutacions.

6:24 a. m.  
Blogger Joana said...

Anònim,
Et demano disculpes per generalitzar i fribolitzar...
El post era una mica humorístic. No volia ferir la sensibilitat de ningú.
De la mateixa manera que accepto replicar-te , tu podries identificar-te.
Salutacions!

2:25 p. m.  
Blogger montse said...

Demano disculpes per no haver-me identificat abans, no era la meva intenció molestar ningú, només donar la meva opinió.
Per altra banda, en el meu cas he trobat un entrenador personal genial i que es preocupa per mi... i probablement sí que teniu part de raó, que no tots són com el meu i moltes només busquen un "cachitas" per alegrar-los la vista (o altres coses). Vaig agafar-ho per on no tocava, ho sento.

4:27 a. m.  
Blogger Noa said...

Montse,
Les paraules queden escrites i rectificar és de savis. I no ho dic per tu, també jo em disculpo.
Una abraçada!

6:40 a. m.  
Blogger montse said...

Bé està el que bé acaba :-)

Una abraçada per tu, Noa, i també per tu, Joana.

7:16 a. m.  
Blogger Joana said...

Montse,
Ara no sé qui sóc! ;)

8:17 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home