15 d’octubre 2006

Meme musical


La unanina m'ha posat deures. Un meme musical! A veure com me'n surto!
Com que sóc bona alumna ho faré abans de marxar de vacances. La setmana que ve estaré a Roma, al mig de les pedres, l'art, la pasta, les pizzes, el cafè i els gelats. Trepitjant la ciutat i obrint els ulls com taronges. Faré fotos i badaré a les terrasses, als museus i a les catacumbes.
Si l'avió no cau, tornaré...( confio que no caurà ).
I ja sé, l'autor que he triat és d'una altra època però un avançat al seu temps. Val la pena escoltar-lo!

El test
Cal escollir un grup de música ( jo he triat un cantautor ) i respondre les preguntes amb títols de cançons.
Un cop fet el test, passar-lo a 5 persones que us agradaria que el fessin.

Banda o grup escollit: Jaume Sisa
Ets home o dona? Antaviana
Descriu-te: Hay mujeres ( la lletra és d'en Joaquim Sabina )
Què senten les persones sobre tu? Voldria fer una cançó
Com descriuries la teva anterior relació sentimental? La màgia de l'estudiant
Descriu la teva actual relació sentimental amb el teu novio/a o pretendent : L'home dibuixat
On voldries estar ara? El setè cel
Com ets respecte a l'amor? Divina perla de las Antillas
Com és la teva vida ara? Tocant la guitarra
Què demanaries si tinguessis un sol desig? Qualsevol nit pot sortir el sol
Ara despedeix-te: Te esperaré el domingo

Si us ve de gust fer-lo, us el passo!

14 Comments:

Blogger unanina said...

Joana! Gràcies per fer-lo. Em quedo amb la cançó de "Qualsevol nit pot sortir el Sol".
Que vagi molt bé per Roma!

11:25 a. m.  
Blogger Joana said...

unanina,
Gràcies a tu per pensar en mi.És una cançó molt bonica, tens raó.
Ja t'ho explicaré .
Fins aviat!

11:50 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Bon viatge Joana!
Uf, això dels memes, no em demanis perquè, però em fan una mena de prevenció estranya, digue'm supersticiós. Divendres me'l va passar l'Onix i tampoc li ho vaig per perquè tinc una estranya sensació: d'entrada no sóc capaç de definir-me i, si l'intento fer, sento com si damunt meu fossin a punt d'aterrar tota mena de catàstrofes... aixi que, amb el teu permís... me'l salto :)

Una abraçada

12:24 p. m.  
Anonymous Anònim said...

OK! Agafo el mocador llançat i m'hi poso. Gràcies per pensar en mi, tot i que m'has fotut en Sisa!

3:47 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Òndia Joana, moltes gràcies per pensar en mi. Em farà gràcia fer aquest test, el trobo molt interessant i té molt sentit! Una abraçada. Quan tingui una estoneta el faré, que últimament no tinc temps ni d'escriure ni de llegir-vos. Fins aviat! Ah, i molt bon viatge a Roma, segur que ho disfrutaràs moltíssim. Porta fotos, jeje. Ens veiem.

11:39 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Ostres! Quina enveja k ten vagis a Roma! Disfrutau molt! és una ciutat que et roba el cor!
M'agrada molt el teu blog! Et seguiré llegin ;)
Una abraçada!

2:54 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Joana, normalment, totes les peticions tenen respostes. I més si són educades com les teves. Ja ho pots veure al meu blog. Espero que Roma segeuixi tenint l'encant del caos que la caracteritza

2:13 p. m.  
Blogger Dessmond said...

Joana,
Demà penjo l'encàrrec al meu blog. Gràcies per fer-me la proposta.

6:11 a. m.  
Blogger Joana said...

Spock,
No voldria que tinguessis sensacions estranyes o estranyes sensacions per fer el meme. Cap ni una. Només faltaria!Ah! I res de catàstrofes. Mentrestant si no et defineixes, serà perquè vols que et definim?

jbauer,
Gràcies per fer-lo.
Tens l'ego alt , si et defineixes com a princesa! :)Acabo d'atarrar, encara no he llegit el teu post. Ja m'hi passaré.

yrun,
Gràcies per llegir-me. Donaré un cop d'ull al teu bloc!
A reveure

Carles,
No hi ha cap pressa. A veure com em sorprens!!

Veí de dalt,
ja saps entre veïns s'hi ha d'estar bé. I en Sisa? M'hagués agradat saber les cançons triades per tu.
Ens veiem a la propera reunió d'escala!

dessmond,
No és res urgent. Hi ha coses prioritàries. El llegiré si el fas.
De totes maneres hi ha propostes més cares. Has llegit la que ha fet un magnat rus a la Sharone Stone?


Gràcies a tots i a totes. M'ha fet il.lusió veure-us per aquí quan he tornat.
Què dir-vos de Roma! Una barreja de tot! Ara mateix encara estic perduda pels seus carrers,i una mica nostàlgica de l'època de l'imperi romà. Déu n'hi do com vivien!
Fins aviat!

9:11 a. m.  
Blogger Dessmond said...

Quina proposta li han fet a la Sharon Stone? Venint d'un magnat rus, segur que alguna semblant com passar-la pel seu cognom. Vaig molt errat?

9:36 a. m.  
Blogger Joana said...

dessmond,
Ho vaig llegir al Corriere della Sera.Una proposta indecent de 6 milions de dòlars. Podria ser "Instint bàsic 3"(?). Ja ho sentirem a dir.En tot cas superarà la d'un milió de dòlars de'n Robert Reford .;)

8:22 a. m.  
Blogger Joana said...

dessmond,
Ho vaig llegir al Corriere della Sera.Una proposta indecent de 6 milions de dòlars. Podria ser "Instint bàsic 3"(?). Ja ho sentirem a dir.En tot cas superarà la d'un milió de dòlars de'n Robert Reford .;)

8:22 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Molts aplaudiments per la tria, hi ha tanta anglofília en els memes aquests musicals que el teu´és d'agrair.

8:32 a. m.  
Blogger Joana said...

júlia, tot és fer país ;) gràcies per visitar-me

2:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home