25 de novembre 2006

La " super " de nit ( III )



El tercer capítol l'ha escrit el b-612 i crec que la " super " li ha donat tota la inspiració que necesitava .
b-612 representa una nova fornada de joves escriptors, emergents d'una terra prou fèrtil. Una terra envoltada per vinyes i ceps, una terra on l'ànima de molts vins i caves reposa en cellers i de mica en mica surt a la llum per adornar les nostres taules.
b-612 és amant dels reptes. En el seus escrits traspua una ànsia per " créixer ", per " fer-se gran ". Es frusta davant els fracassos però això li serveix per anar aprenent.
Busca en els seus records allò que el va fer feliç i ho diu sene embuts amb una sensibilitat encomanadissa.
" Les petites coses " del dia a dia, " allò tan simple " són la seva font d'inspiració.
Sovint, potser, no ens cal res més. Agafar la ploma i el tinter i...escriure-ho!

12 Comments:

Blogger República B612 said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

9:08 a. m.  
Blogger República B612 said...

Fuaaaa!! Què puc dir? MOLTES GRÀCIES Joana!!!!!!! M'has fet emocionar. Desprens una espècie d'energia positiva que em calma i m'inspira.

9:09 a. m.  
Blogger Joana said...

b-612,
Jo crec que ha estat " la super" qui t'ha inspirat. Aprofita aquesta " espècie d'energia positiva"...
I escriu que ho fas molt bé.

10:15 a. m.  
Anonymous Anònim said...

D'acord. El B-162 ho fa bé: però jo vull el final de la Joana-super-infermera!

4:22 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Gràcies per la visita... anirem seguint les peripècies de la sauper-infermera. Per cert, no treballa pas a l'hopital on va estar Jbauer :-)

Una abraçada,

6:20 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola Joana.
Primer de tot demanar-te perdó per estar tant de temps sense comentar, però es que he estat molt enfeinat, però avui ja m'he posat al dia i he llegit tots els que em faltaven.
Felicitats, cada cop saps plasmar-nos més el que sents, ens fas posar dins l'història.
reconec que mai he sigut un gran lector, però llegir-te a tu sem va fàcil i còmode.
Tinc pendent un viatge a Roma, i......tal i com dius, no cal anar tant lluny per trobar la bellesa, la tens al costat.
he llegit el final que ha fet b-612 i és correcte i desde el seu punt de vista, però m'he quedat amb les ganes del teu final, si és que ha de ser final.

PD: Un dia, si t'inspira, m'agradaria que donguessis un punt de vista de la relació que hi ha o hi pot haver entre la lluna i les estrelles o una estrella.

3:12 p. m.  
Blogger Joana said...

*4&3*,
De tant en tant tu si que sembles caigut d'un planeta estelar...I no em demanis perdó. Pots llegir-me quan puguis si vols, només faltaria!
A veure si un dia m'inspiro amb la lluna i els estels.
T'ho dedicaré a tu.
Gràcies per visitar-me!;)

10:54 a. m.  
Blogger Joana said...

tondo rotondo,
Em sembla que hi ha creuaments d'hospitals, "camillerus" i moltes coses més. Estarem atents!
Bona nit!

11:27 a. m.  
Blogger Oriol said...

hola, hola, hola, encara no he llegit el final de b-612, vaig i torno .
Ara, us dic una cosa, B-612 ets valent, valent, el nivell està alt.
Joana, "ole tú"
Ara torno

11:59 a. m.  
Blogger Oriol said...

Ja estic de "vuelta".
Vaya tela d'hospitals, no m'extranya que hi hagi llista d'espera si es que agafen ganas de fotres malalt.

12:06 p. m.  
Blogger Joana said...

Oriol,
No saps la imaginació i les fantasies que tenim .
La realitat hospitalària és més dura.
Nanit!

12:08 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Si que hi ha creuaments... te la seva gràcia així, no? És més interessant.

Ah! D'allò del Port hi ha força moguda, aniré seguint el tema.

Fins aviat,

8:20 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home