19 de desembre 2006

Blocaire invisible 2006


Sóc la blocaire invisible de la:

20 Comments:

Anonymous Anònim said...

Tatxan...

9:45 a. m.  
Blogger Joana said...

tondo,
Tatxan...

9:50 a. m.  
Blogger Joana said...

jbauer,
No és la barbie! Aixxx

10:16 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Crec que sé qui pot serxD

11:33 a. m.  
Anonymous Anònim said...

XDXDD Jo també!! XXDDD Quina pista més bona, definitiva!!
Bé, crec que amb això em descarto, no crec que sigui jo... XDXD

12:13 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Carai Joana, amb pistes així no deixes gaire marge, eh! Bueno, jo per si de cas hi haguessin més nines a la blogsfera (jo només sóc una nina, i n'hi poden haver més)m'espero impacient fins el dia 22! Una abraçada.

12:58 p. m.  
Anonymous Anònim said...

en Ken?

1:29 p. m.  
Anonymous Anònim said...

moooooooooooolt bona Joana!!!!!!!!!!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

ara que ja saps la teva....... a veure si em dones un cop de mà a trobar al meu........ que no hi ha manera!!!!

petons i llepades

1:34 p. m.  
Blogger Joana said...

gemminola, pd40,unanina, gatot, robert...,
No dubto de la vostra perspicàcia, intel.ligència, savoir faire ( rebertinhos), telepatia...intuició...
Que tingueu bona nit!
gatot, el meu blocaire és del tot invisible , només tinc una pista i no sé on buscar-lo. No estarà a casa teva?

2:30 p. m.  
Blogger Oriol said...

això del blogaire invisible és com un gran sudoku lingüistic, lligant caps per aquí i per allà. Ja ens ho passem bé, ja.

3:18 p. m.  
Blogger Joana said...

Ori,
Ja casi ho tenim lligat no?
I a tu com et va?

3:26 p. m.  
Blogger Oriol said...

mira, com els "listos" som així, vaig pensar que no sabia que pas regalar i no m'hi vaig apuntar.
Això va lligat amb el que t'he deixat respost al meu blog, a veure si ho se fer,....rutes

5:12 p. m.  
Blogger l'home de la musica said...

Doncs no ho pillo... ets la blocaire invisible de la Barbie???

4:19 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Ets massa bona Joana, jo els ho poso més difícil...

7:50 a. m.  
Blogger Joana said...

homemúsic,
Barbie ,barbie...ben bé, no!
;)
Veí,
Sóc així!
;)

8:09 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo no pilluuuuu resss.

Algú sap qui m'ho fa a mi????

10:15 a. m.  
Blogger Mireia said...

Joana, escriu-me un mail, mercès.

2:54 p. m.  
Blogger Joana said...

Jajajaj Candela,vigila de no " pillar" un refredata!
Mireia,
M'ensumo aluna cosa......

8:11 a. m.  
Blogger Mireia said...

Deixa estar per al Puigcercós lo d'ensumar ni no ensumar, hombre!, i escriu-me un mail Joana.

12:39 p. m.  
Blogger Joana said...

mireia,
Ja en porto dos d'escrits. T'arriben??

1:27 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home