29 de desembre 2006

El valor de les paraules


Em sorprenc a mi mateixa del poder de les paraules més enllà d'una imatge.
Em sorprenc acaronat-les mentre els dono forma i sentit.
Em desvetllo quan la pau de la nit s'interposa entre el joc de paraules i els sentiments. I deixo que em ressegueixin, intuïnt el meu perfil.
No en sé de retòrica ni de frases fetes, només em deixo fluir. Paraules com sentiments... Sentiments trenats de paraules...
És el goig de passejar per indrets sorprenents on les flaires es barregen amb la fragància d'ametlles dolces de les teves mans.
I és el cos que parla quan els mots s'aquieten... per no repetir-se, mentre una suau melodia escampa les notes per el proper vals...
Els millors desitjos per l'Any Nou!!

15 Comments:

Anonymous Anònim said...

Avui t'he llegit una mica abans de lo normal. Normalment és abans d'anar a dormir.
Una foto molt cuca, i un escrit sencill però precís. Mencanta la frase que dius:" I és el cos que parla quan els mots s'aquieten".
Un petó i Feliç Any Nou si no ens veiem abans

1:14 p. m.  
Anonymous Anònim said...

que les paraules segueixin fluint com les farinetes garrotxanes a casa teva.

bon any!

1:34 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Continua impregnant-nos amb el doll de les teves paraules, durant molt de temps...

Bon any! Petó. :)***

2:58 p. m.  
Blogger Joana said...

*4&3*,
Bon Any ou. Avisa'm quan em vegis, erquè jo no et conec.... :)
robertinhos,
em de mirar de no embafar-nos amb tantes paraules i farinetes.
Bon Any!
Barbollaire
Tu sí que ens impregnes de versos, música i sentiments..
Bona any!!!

3:06 p. m.  
Anonymous Anònim said...

mmffmsJSWMSMaajj2w msmsaammAQ2WKJK msdmssjms mfjdjd 2007 !

3:50 p. m.  
Blogger el paseante said...

Bon any nou, m'agrada com escrius.

5:48 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Deixa fluir les teves paraules, perque aquestes ens omplen la vista de noves sensacions... molt maco, de debò!!!

11:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

La màgia de les paraules existeix en tan que són vives, que són sentides...però sobretot existeix quan són llegides i reinterpretades, si sorprenen o emocionen.

Quan ens permeten crear noves realitats, i assaborir-ne el sentit en elles mateixes i en nosaltres mateixos.

Bon any Joana

2:08 a. m.  
Blogger Joana said...

El paseante,
Gracies! Bona Any per a tu també. Em passejaré per casa teva...
Home músic,
No sé què dir-te després de veure els teus ulls...continua cantant i composant i... Bona Any!
Gatot,
M'he quedat sense paraules. Gràcies!

2:58 a. m.  
Blogger República B612 said...

Em fascina la delicadesa amb que dibuixes les paraules per fer-ne un paisatge tan acollidor de contemplar.
M'has recordat a unes lletres que vaig escriure fa temps, quan amb un petó era feliç:

Nit d'estiu

No trenquis ara
aquest moment, de nit
el temps no avança i
som més joves.

No em prenguis ara
aquesta llum, deixa
que et demani que ballem i
fonguem les mirades.

No t’acabis ara
aquesta copa, abraça’m,
beu de mi, i compartim el desconsol.
Necessito escoltar el teu batec.

Omplim-nos la boca
de tu i de mi
i perdem-nos en la nit.
Damunt la pell
no ens cal escriure versos.

5:02 a. m.  
Anonymous Anònim said...

M'agrada aquest post...

Bon any, de debò!

9:54 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Les paraules, entrellaçades d'una forma tant poètica com has fet, són el vehicle que condueix les sensacions i les imatges mentals. Gràcies per fer-me viatjar a través de les teves paraules i Bon Any!!!!

11:22 a. m.  
Blogger Joana said...

b-612,
Aixxxx aquests petons que fan perdre el cap...i fan escriure aquests poemes....
tondo,
Que les paraules ens uneixin
iruna,
Que disfrutis del cinema. Jo vull anar a veure Babel.

1:36 p. m.  
Blogger Unknown said...

La pau de la nit... a voltes allò que hi ha entre paraula i paraula, a voltes prenyada de paraules... a voltes amarada d'enyor cap als que se n'han anat i ens faran passar moltes nits abans no hi poguem tornar a parlar (que hi tornarem). No res, Joana... de tant en tant m'agrada tornar al blog on et vaig conéixer, i mira... avui he escollit una entrada a l'atzar, a cop de clic... i per aquí et saludo! :-)

3:18 p. m.  
Blogger Unknown said...

I si... hahahah... contestant el teu comentari de... 2006... avui que estem al 2013 dir que les paraules ens uneixen... i tant :-)

3:20 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home