12 de gener 2007

Rebaixes i Autoestima




Avui en sortir de la feina he anat al " Tall Anglès " per mirar què hi havia de rebaixes.
A la planta baixa, la d'oportunitats, un cartell de metre x metre gegant anunciava: " Lingerie de Jennifer López " sostenidors 9 euros, calcetes / tangues 5 euros ".
Bé, he pensat,. Això val la pena. Un conjunt per 14 euros i de marca J. L.... bé val mirar-s'ho!
Total que he remenat a la "cubeta " de les ofertes i m'he fet 4 conjunts ( rosa - blanc - fucsia i verd pistatxo ... no està gens malament la coloraina !
Vaig a caixa per pagar i darrere meu ve una senyora amb un conte a la mà i 5 euros.
La màquina de cobrar... lenta. Cop de pistola ( per llegir el codi de barres ) 9 e + intro, treure l'alarma de cada peça ... cop de pistola ,5 e ...+ intro 9 e ....treure ...5 + intro, 9 + intro... I la senyora amb els ulls fora d'òrbita mirant la mercaderia i mirant-me. La tenia a un pam de mi, a tocar. Em molesta que a la caixa o quan em parlen ( en aquests moments agraeixes una certa distància ) se'm tirin , literalment parlant, a sobre.
He pensat que potser li agradava el que estava comprant i m'han vingut ganes de dir-li :
_ Senyora, la " cubeta " de la J. L és aquí , al davant...
O potser tenia pressa i volia passar per pagar el conte...
_ També podia demanar-m'ho, no?
I em clavava unes mirades...
Me n'he estat, perquè sóc educada, perquè volia anar a dinar i perquè tenia ganes d'emprovar-me els conjunts... però m'he quedat amb les ganes de dir-li:
_ Sí, senyora. Tot això tan bonic és per a mi. M'ho posaré i faré el meu goig...
M'ha fulminat amb la mirada!
Quan he sortit al carrer, he continuat donant-li voltes...
No diuen que la bellesa és a l'nterior?... Doncs ... això... Em posaré " wapa " per dins amb la " Lingerie de la J. L. " i de veritat... el cos ho agraeix... la vista ... no en parlem... i l' autoestima creix...
( Potser si s'hagués comprat un conjuntet, la senyora, la cara li hauria canviat... potser... )

24 Comments:

Anonymous Anònim said...

buf, quines presses que portem

avui he estat parlant amb un dels conductors de la caravana a Senegal, quin contrast!

Jo ja fa anys que vaig decidir passar de les rebaixes. Sí, tinc que estirar la roba més temps, no em canvio de model tan sovint i a l'hivern 2007 a ca Robertinhos es porta el mateix que l'hivern 2006. Però m'estalvio aquestes presses, les empentes i descobrir que, després de hores buscant, quan per fi trobo el que m'agrada, no hi ha de la meva talla.

petonets

I felicitats a qui disfruti del conjuntet

1:46 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Veig que el 2007 fa canviar a molta gent el passar-se de comprar la típica roba fosca a comprar colors. Està bé, alegra la cara i crees bon rollo al voltant.
Quina rabia que fassin sempre rebaixes quan tinc examens!!sembla que ho fagin apropòsit.
Un petó*

PD: Molt maques les fotos. La de la lluna m'encanta.
Domines el photoshop?

2:35 p. m.  
Anonymous Anònim said...

jo...... no sé el que és anar de rebaixes....

tinc la imatge grabada a la memòria RAM, de fa uns anys quan veia TV que posàven com a gran notícia als "telediarios" unes avalantxes de gent per ser els primers d'arribar a unes prestatgeries i barallar-se per u tros de roba....

Potser, pel que expliques, Joana, aniria bé que a aquestes grans superfícies, pintenssin una ralla groga a terra com fan als bancs... per permetre una certa intimitat en el moment de fer l'acte.... de pagar.

:D

i pels colors... que macos, no? però jo, si hagués de triar.... blanc.
:)

2:57 p. m.  
Blogger República B612 said...

En general, qualsevol lloc on s'aglomeri la gent em molesta. Sovint acabo pensant que la gent en sí em molesta i que potser sóc un maniàtic. Però em treu de le meves caselles intentar passar i que la gent no s'aparti si no em deixen passar, com si no fossin conscients del seu propi cos. O que se'm quedin mirant amb mig somriure (sempre tendeixo a pensar que es riuen de mi)... Per això, si vull anar a les rebaixes, cosa que gairebé mai faig, haig de fer yoga un mes abans. I pel que fa a l'autoestima... Em sembla una gran elecció! Haig de dir que molts dels meus calçotets em fan sentir realment sexy, especialment aquells que em fan recordar la cara d'alguna persona que algun dia me'ls va treure amb dits desitjosos... ;)

5:25 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo tampoc em vaig poder estar de comprar-me'n un parell quan vaig ser a Montpellier aquesta tardor. Hi ha un carrer on hi ha una "lingerie" darrera l'altra... ooooh, feiem una companya de feina i jo, oooooooooooooooh... vam sortir de la botiga amb un parell de conjunts cada una. Un dels meus és una preciositat : sostenidor negre amb una rosa vermella a cada copa i culotte amb dues roses vermelles davant i dues darrera. Exquisit.
Es camina amb més prestància pel carrer sabent que s'està guapíssima per dins. Ah que sí Joana?

6:33 p. m.  
Blogger Joana said...

Bon dia a tots / totes!
Reconec que el post és frívol per si mateix...
No m'agraden les aglomeracions i no sóc consumista compulsiva.
El fet real és que no hi havia gent comprant ( no és "El Tall Anglès de plaça catalunya" , el de Girona. Només jo i la " seyora". Ella va ser el desencadenant del post. La pobra , sense tenir-ne cap culpa.
De fet , si compro alguna cosa a finals de rebaixes em serveix per la temporada següent. I tan feliç.
La roba interior.... va bé comprar-la de rebaixes... sol ser cara i és una petita temptació.
rober,un dels meus somnis: anar de cooperant en una ONG, ho tinc pendent.
*4&3*,T'0estalvies diners i temps , no?
Gatot,La línea de la J.L és plena de colors amb el blanc com a guinda.
B-612,Veig que també t'agrada sentir-te wapo per dins...
Violette,Si podem triar...que sigui bonic... perquè pel mateix preu ...
Que tingueu un bon cap de setmana!!!

12:36 a. m.  
Blogger Alepsi said...

Ole!!!! Mira que és maco comprar-se roba interior sexy i mirar-se al mirall i admirar-se, eh??? Jajajajaja! Sí senyora, pujant autoestimes!!!! ;)

5:19 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Tempus Fugit, Joana... :)

8:16 a. m.  
Blogger Joana said...

Alepsi,
Doncs sí. És una perdició!!!
Tondo,
Sí tondo... i tant! :)

8:30 a. m.  
Anonymous Anònim said...

completament d'acord què be què se sent una vestida per matar XDDD

9:47 a. m.  
Anonymous Anònim said...

lo de les cues què va sortir a la tv pura publicitat ,jo vaig anar el primer dia de rebaixes que tenia què signar una garantia ,i era pràcticament , vuit a plaça Catalunya de Barna

9:50 a. m.  
Blogger Joana said...

Onix,
A matar! doncs!!!!

9:51 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Quin agobiament les rebaixes! Jo ultimament em decanto per les botigues outlet que tot l'any tenen bons preus.

12:34 p. m.  
Blogger Joana said...

abogada,
Sí és un agobio, però Girona no és Barcelona. No deixa de ser un poble gran.

1:33 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Digues que sí, Joana: bella per dins; espatarrant per fora! I que te quiten lo bailaó!

3:57 p. m.  
Blogger Oriol said...

em qualifico de "rebaixero", si que acostumo a anar de rebaixes i a poder ser a les botigues outlet que encara aprofites més. Aquest cap de setmana vaig estar a la Roca i semblava que regalessin piruletes, vaig durar 30 minuts i vaig marxar.
A diferència del gatot, prefereixo la roba interior vermella. Vestida per matar, jajaja, m'ha fet molta gràcia.

7:25 a. m.  
Blogger Joana said...

Veí , Oriol,
Arrebatadorament sexys, sí senyors i senyores. El glamur no està renyit en res. Vermells, negres i blancs.....i només parlem de rebaixes....

7:29 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Realment el poder d'anar amb roba interior xula no ho entendré mai. Suposo que ens sentim sexys i desprenem algun tipus de senyal perque FUNCIONA!!!! és màgia!

9:52 a. m.  
Blogger Dessmond said...

Podries treure alguna foto amb la mercaderia posada al seu lloc. Per allò que diuen que una imatge val més que mil paraules. Res més que per això, és clar.

10:54 a. m.  
Blogger Joana said...

Candela,
Tu sí que en fas , de màgia... i de la xula... amb o sense roba interior.
;)
Dessmond,
La part artística la deixo per la Candela. Jo em reservo el dret d'admisió :)

11:24 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola!!! passa per el meu blog quan puguis, please.
A veure si em podeu ajudar.

11:38 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Visca l'autoestima, doncs...

1:55 p. m.  
Blogger el paseante said...

A mi també em molesta molt la gent que s'enganxa a un pam de l'esquena, cosa que em passa sovint. Estic pensant en no dutxar-me cada dia.

Vaig escriure un post similar el 3 de desembre ("Ponette...").

3:39 p. m.  
Blogger Joana said...

Homemúsic,
Fet!
Tondo,
No has anat de rebaixes???
Paseante,
Hi ha gent que sembla que tingui un imant... per atraure més gent. tens raó.

7:58 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home