21 de març 2007

Escletxes de llum




Amb retard però amb els deures fets. La Violette me'ls va passar . Unes coses sobre mi que no sabeu però que em pertanyen i que les comparteixo amb qui les vulgui llegir.
Treballs que he tingut
( Durant els estius i caps de setmana mentre estudiava. A partir dels 20 fins avui continuo amb la meva professió , la qual li trobo un sentit per continuar ).
1_ Cambrera. D'aquí em ve la vena gastronòmica, la curiositat per provar nous plats i per cuinar-los. M'agrada sorprendre quant convido als amics a sopar. Ho cuino amb tots els sentits...
2_ Ajudant de perruquera. A la meva família hi ha perruquers i perruqueres i encara si em necessiten els donc un cop de mà. Rento caps a la perruqueria d'homes i els faig un massatge que casi se'm queden adormits ... a les mans.
_ Caram teniu perruquera nova?
_ No... és de la família... és dedica a ....
_ Bufff... no s'assembla amb res a la perruqueria... doncs... no
3_ Planxadora de llençols i vànoves en una clínica. Durant un estiu i a una temperatura de 37 ºC. Una sauna!! Em vaig aprimar 5 kg. en un mes.
4_ Quiromassatgista. Quan em vaig treure el títol feia massatges a tort i a dret. Aviat em vaig adonar que preferia que me'ls fessin. Des de llavors que sóc jo la que m'estiro a la camilla.

Pel.lícules que puc veure un i altre cop
1_ No acostumo a repetir pel.lícules. Només rellegeixo algun llibre.

2_ He vist totes les d'en Woody Allen i les d'en Clint Eastwood
3_ Les de l'oest , per mi, tenen un encant especial ( John Wayne, Gari Grant, Gary Cooper, Robert Mitchum, Katharine Hepburn, James Stewart... )
4_ Em va encantar " Chocolat", amb la Juliette Binoche i en Johnny Deep
Programes que m'agraden
1_ No miro la TV des de fa bastant temps. Només " La nit al dia " de la Mònica Terribes
2_ Escolto " El món a RAC 1 " d'en Xavier Bosch ,als matins i el " Minoria absoluta " d'en Toni Soler, als migdies.
3_ Quan arribo a casa poso música clàssica .
Plats - Plats - Plats
1 _ Escudella i carn d'olla, truita de patata i ceba, pa amb tomata i pernil ibèric. Arròs a la cassola ( de muntanya- caldós, de color fosc, amb conill, ànec...) Arròs a la marinera, caldós. Arròs negre amb sepiones. El bacallà cuinat de totes les maneres...
2_ La cuina mediterrània el.laborada sense gaires sofisticacions. M'agraden els productes de qualitat tractas al punt, de cocció i sabor - sense disfresses.

3_ La cuina grega ( tot i que és mediterrània, té el seu toc diferencial ).
4_ La tarta Tatin- de poma sobre un llit de pasta de full i un rajolí de crema de llet tèbia...
Llocs on visito a Internet
1_ Blocs- El teu, el teu, el teu.... els vostres.
2_ El diari " Avui" cada dia
3_ " 20 minutos " per saber al minut què està passat al nostre planeta.
4_ Google- per cercar allò que no sé.
5_ Les webs que necessito per la meva feina diària.

Llocs on m'agradaria estar ara
1_ En una autocaravana descobrint món...
2_ En una masia rural, al costat d'una llar de foc, amb el meu company de viatge, sense presses ni horaris, només l'un per l'altre ( sé que a ell també li agrada ) .
3_ Caminant, fent una travessa pel Pirineu fins a esgotar-me. Dutxar-me i disfrutar d'un bon àpat i un bon vi.
4_ Gaudint d'una obra de teatre o un concert musical a qualsevol teatre o auditori.
5_ Trepitjant alguna capital europea. He caminat per tants pobles i muntanyes que ara m'abelleix moure'm per les capitals.
6_ En un Spa... entre bombolletes i bafs ... És la meva última addicció ...
M'acompanyeu... ?

Si els ve de gust fer-ho, passo el meme a n'en robertinhos i a La Cuca

24 Comments:

Anonymous Anònim said...

Quiromasatgista i fan del Clint...Quantes sorpreses!

5:29 a. m.  
Blogger Mon said...

lo de la cuina esta força be, tidrem que intercamviar receptes etre els blocaires

10:30 a. m.  
Blogger La Cuca said...

apa Joana... un meme de sinceritat? bé, val... però trigaré uns dies, eh?

per cert... aguantes a la Terribles?

en canvi, en la tarta tatín si que coincidim!!!

petonets

10:38 a. m.  
Blogger l'home de la musica said...

Vaja, jo t'acompanyo amb l'autocaravana, però a la platja de la foto... segur que és la Polinesia, o algun lloc així.

10:55 a. m.  
Blogger Deric said...

no compartim gaires gustos excepte la cuina grega i poca cosa més, de totes maneres és una llàstima que ja no fagis de quiromassagista, amb lo bé que m'aniria un massatge ara!

1:49 p. m.  
Blogger El veí de dalt said...

A quant el massatge...capilar?

Vaja coincidim en això de les pelis de l'oest!

2:41 p. m.  
Blogger onix said...

Tens un gust exquisit en el menjar(i en tot) eh
aixo de la Tatin es un caprice des Dieux ;)

8:03 p. m.  
Blogger Clint said...

Que dir-te del Clint no? jajaja

Veig que a banda de la Terribes i que la tarta tatin m'embafa una miqueta coincidim en força gustos. A mi una de les coses que més m'agrada es que em rentin el cap a cal barber...donem hora!

Ara mateix, jo aniria a dins mateix de la foto que poses!

2:28 a. m.  
Blogger República B612 said...

Encantada de rebre aquestes escletxes de llum que emanes... Haig de dir però que no m'ha sorprès gaire. Tenia una idea prou precissa veig... :)

6:18 a. m.  
Blogger Joana said...

Cruella,
Veig que t'he srprès!
Mon,
la cuina és un plaer... intercamviem quan vulguis.
Cuca,
Slow. Res d'estress. Mmmm la tatin... millor que la Terribes, evident.
Homemusic,
Amb autocaravana... allà on sigui. Ah! I no et descuidis la guitarra!
déric,
Que avorrit si tothom tingués els mateixos gustos. Que no em dediqui professionalment als massatges no vol dir que no en faci...
Veí,
El capilar... surt més econòmic. Tot va en relació amb el gast energètic.
Onix,
n'hi ha tants de " caprices de Dieux" ... Gràcies!
Clint,
ja em diràs en què coincidim i si a sobrte t'assembles amb el " Clint de veritat"...
B612,
Si que sóc transparent...

9:04 a. m.  
Blogger Oriol said...

quina calma que transmets, et felicito!!!

9:33 a. m.  
Blogger gatot said...

mmmmmm l'arròs i el bacallà.... no has probat mai de combinar-los?

a mi m'agrada com em queda, el meu arròs amb bacallà... potser sí que haurem de fer un blog compartit amb receptes blogaires!!!!

petons i llepades culinàries!

9:59 a. m.  
Blogger Joana said...

Oriol,
Gràcies ...si et serveix llegir-me ni que sigui per trobar un moment de pau...em donc per satisfeta.
Gatot,
H provat la barreja : arròs amb bacallà ,un sofregit i unes mongetes de Santa Pau. I promet!
Bon profit!

11:36 a. m.  
Blogger Cèsar Llamborda said...

Potser una d'aquestes travesses pel Pirineu farà una giragonça per la via augusta fins la Tàrraco romana?

3:59 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Què bons els menjars... mmmmm. On s'apunta la gent?

6:02 p. m.  
Blogger Robertinhos said...

aix...vec que ets del bon menjar com jo...

endjiram!

4:53 a. m.  
Blogger Candela said...

Estic amb el perico, transmets supermegabones vibracions Joana!

5:16 a. m.  
Blogger nimue said...

oooh! chocolat! quina pel·li més preciosa!! :)

9:42 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Visca la tarta Tatin!!

No hauries d'haver confessat que tesn el títol de quiromassatgista, el personal blogoesfèric voldrà comprovar-ho! I tampoc que serveixes per la perruqueria!

En una funció de teatre que fèiem al Llantiol vaig estar un any pentinant les noies de la companyia. Com que tinc traça... (En una altra ocasió fingiré ser una perruquera nefasta)

1:13 p. m.  
Blogger Mòlotov said...

Hola Joana!

Bé, aprofitaré el teu blog per dir-hi la meua, i així et diré qué m'agrada i què no.

Sí, m'agrada Clint, sobretot les de l'oest (la de Jossie Welles guai!), i m'agrada també Woody Allen (gaire gairebé totes). I també la masia. Sempre he sommiat amb unes vacances a una masia. Per la resta, em sembla que no hi ha massa coincidències... (c'est la vie) T'ha agradat? Bé, em vas dir que t'escriguera i t'he escrit...I continuaré escribint-te.

Espere notícies teues

El teu ciberamic de fa més d'un any

4:32 p. m.  
Blogger rhanya2 said...

Olé! Coincidim amb...
1- la cuina (feta amb els sentits)
2- el gust per fer i rebre massatges
3- Woody Allen i l'encant de les pelis de l'oest
4- tots els plats i tots els llocs.

5- ...i els vermuts en la terrassa d'un bar...

6:36 p. m.  
Blogger Salva Piqueras said...

Et recomano tornar a veure Chocolat a mitja tarda amb una bona rajola de xocolata negra a punt per ser devorada. Es frueix molt més...

8:09 a. m.  
Blogger Robertinhos said...

ja he fet els deures

petons dolços

3:46 a. m.  
Blogger Joana said...

Cèsar,
M'agradaria fer la giragonça i arribar a la imperial Tarraco. Una abraçada!
pd40,
Ai els menjars , ens porten de corcoll. Plaers...de ma vida! On dius que t'apuntes?
robertinhons,
Ja sé que estàs enganxat a la " xocolata". Gràcies per fer els deures. Un noi cumplidor! ;)
Candela,
I tu transmets super super... mega...mega...ja saps.. gràcies!
Nimue,
I mentre la veus notes la textura , l'olor i el sabor de la xocolata...sí.
alatrancada,
com va per Madrid? Explica que deu ser interessant! He estat massa sincera? Records!
Kit Kat,
Mmmmmm gràcies! Com passa el temps...
Violette,
Coincidirem fent el vermut!
Tant de bo!
Salva Piqueras,
Bona idea, xocolata , peli i ... bona companyia... ;)
Salutacions!
Bon cap de setmana a tothom!

5:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home