01 de març 2007

Solució

El Forrellat

8 Comments:

Blogger El veí de dalt said...

Buenuuuuu, jo volia dir un pany i no una clau, ja s'entenia, no? Per cert; és de cinturó de castedat aquest que poses?

3:21 p. m.  
Blogger Paul Walls said...

Amb la solució l'endevinalla es veu clara...Sembla mentida q no l'encertés...XD. Per cert, merci pels ànims pel dilluns!

5:11 a. m.  
Blogger República B612 said...

Un forrelat és una balda gran! jejeje. Quin poc lèxic que tinc.

5:42 a. m.  
Blogger Candela said...

jajaj, jo tampoc sabia què volia dir forrelat

6:23 a. m.  
Blogger Candela said...

Forrellat vull dir.

6:24 a. m.  
Blogger Uribetty said...

Només vaig arribar a la conclusió que era un metall, per el tema de maleable, serà l'enllaç metal·lic que em te captivat...
Salutacions!

7:13 a. m.  
Blogger Candela said...

Joana? tens foto ara? MACA!

8:55 a. m.  
Blogger Joana said...

Va!!!! Us convido a tots / totes a una altra safata de rebosteria!!!
Gràcies!!!
Veí, b612, Candela,Uri, Paul... Bon cap de setmana!! ;) Sense cinturó de castedat, ni baldes, ni forrellat!

11:49 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home