08 de maig 2007

Pel maig

A Girona

és temps de FLORS

20 Comments:

Blogger Déjà vie said...

jo l'any passat hi vaig anar i m'ho vaig passar super be, es molt maco!

11:41 a. m.  
Blogger Odalric said...

Maquíssim...
Hi haurem d'anar i gaudir-ho.

11:48 a. m.  
Blogger Jo Mateixa said...

No cònec Girona a fons, però la trobo tant i tant bònica quant la describiu, encara que nomes sigui en fotos ;-)

Petons guapissima i que tinguis dolços somnis!!!!!

2:42 p. m.  
Blogger nimue said...

ai, sí! segur que ha d'estar tot ben bonic! :)Quins bons records...

11:09 p. m.  
Blogger Clint said...

Aquest any tenim previst anar a vistitar-vos...

Més que res, per fer caravanes i aquestes coses.
Accepto recomanació per algun bon restaurant ;)

12:31 a. m.  
Blogger Barbollaire said...

... personalment m'agrada Girona en qualsevol època de l'any.
Sempre li trobo alguna cosa.

;¬)

7:07 a. m.  
Blogger Joana said...

déjà vie,
Cada any hi ha nous racons per descobrir! I val la pena!
Odalric,
Ja saps... a gaudir-ho!
Jo mateixa,
Aixxxxx Girona s'ha de conèixer. Acosta-t'hi i descobriràs coses precioses!
Nimue,
Si guardes bons records, en temps de flors encara ho deuen ser més!
Clint,
Segur que la trobareu encantadora. Això sí, millor entre setmana...que és difícil, suposo.
Apunta: Mimolet 972/202124 Barri vell
Cal Ros 972/217379 Barri vell
Blanc C/Nord 972/415637
Braseria Köning ,Jaume I 972/416122
Boira- plaça Independència
A veure si l'encertes!
Una abraçada per tothom!

7:12 a. m.  
Blogger Joana said...

Barbollaire,
I a mi!A l'hivern amb aquell color grisós de les pedres i els carrers estrets i humits...és una passada!

7:33 a. m.  
Blogger Mon said...

ostres,ostres,ostres te de ser una meravella, nomes conec Girona per la Setmana santa i el manaies no he estat mai per un altre epoca i crec que la proposta de les flors es molt bona

8:01 a. m.  
Blogger Robertinhos said...

ho és tot l'any, Joana...

una abraçada

8:32 a. m.  
Blogger Alepsi said...

Ai, que chula la flor! Jo vull anar a Gironaaaaaaaaa!!! El dia menys pensat m'hi planto.... uhm.... acabo de tenir una idea... jejejeje!

9:41 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Com el Clint, també estem pensant en venir a veure-ho.
El Boira ja el conec... m'apunto la resta. Gràcies!! :)

5:42 p. m.  
Blogger BACCD said...

És preciós, aquestes coses t'il·luminen l'ànima!

9:18 p. m.  
Blogger Montse said...

Cada vegada que hi he anat m'ha encantat, tot i que penso que a Girona no li calen flors per ser bella ii espectacular! (es nota que me l'estimo?... gairebé tant com Barcelona!)

Mil petonets, Llum de dona, des del meu mar... ja ho saps.

4:49 a. m.  
Blogger Oriol said...

jo encara no sé que faré!!

5:19 a. m.  
Blogger Joana said...

Mon,
Acosta-t'hi, val la pena. No només hi ha flors. Hi ha música gratuïta, exposicions, menús gastronòmics de les flors...passejos, racons...
Robertinhos,
Ho sé però ara està més florida ;)
Alepsi,
Si t'hi plantes...avisa! ;)
pd40,
A veure si t'ho penses bé...
Duschfel,
Tens raó. Entra per la vista però alimenta l'esperit!
Arare,
Tu també deus tenir unes vistes precioses! Gràcies...ja ho saps!
Oriol,
És l'excusa per fer el volt i prendre una canyeta , no?
Abraçades!!!

6:46 a. m.  
Blogger euria said...

Jo ja estic apunt per anar a donar una volta!!! espero que hi hagi molta imaginació!!! Bon cap de setmana joana!!! ;****

10:46 a. m.  
Blogger euria said...

Molt bon gust amb els restaurants, jo també li hagués dit al Clint el mimolet!! Els cops que hi he anat, ha estat molt b. Et falta el Celler de Can Roca...pels que tenen moltes peles :)))

2:10 p. m.  
Blogger Joana said...

Euria,
Segur que en Clint i en pd40 en ténen moltes, podem recomanar-los-hi
Fet! El celler de can Roca a Talaià!!per en Clint i en pd40! i de passada que ens convidin......

3:19 p. m.  
Blogger euria said...

No m'havia fixat amb el pd40....jajaja sips que ens convidin al Celler de Can roca ;p

1:10 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home