21 d’agost 2007

Um meme

M'arriba un meme ( bé, ja fa dies que el tinc pendent) de la mà de l'amic blocaire Mon de la Garrofa de Mont-roig.


Foto de l'Eli ( Girona temps de flors 2007 )



Es tracta de donar una pinzellada a alguns blocs i webs que més visito i que m'agraden per algun motiu.
Un bloc en català:
El bloc de la Myt.... fa poc que l'he descobert. Desprèn una calidesa que enganxa. I una música que em dóna pau. Doneu-li un cop d'ull.
---------------------------------------------
El bloc d'en Dessmond. Un bloc que parla de política i d'alguna cosa més: gastronomia, família, de vacances... Sovint amb un to sorneguer... Si voleu estar informats del que passa dia a dia, entreu-hi.
----------------------------------------------
El bloc del poeta per excel.lència de la blogòsfera: Barbollaire. No puc anar-me'n a dormir sense entrar-hi. Dolç, gens rebuscat, ple de colors nítids... i amb música! No us el perdeu!
----------------------------------------------
Un bloc en un altre idioma:
M'encanta el bloc de la Duschgel ( en castellà ), tot i que escriu molt bé el català i no sé quantes llengües més ( quina enveja sana! ).
Plasma d'una manera sorprenent les traces d'una realitat que ens és propera. Redacta uns escrits que voregen la perfecció, amb una qualitat gramatical que deixa traspuar que deu dedicar-se a una feina relacionada amb les lletres i les llengües.
El bloc del Paseante ( en castellà ): Enllaça històries en cada post. Barreja realitat i ficció. Un bloc sobri i intel.ligent. Jo crec que podria passar per ser un bon escriptor.Temps al temps.
------------------------------------
Una pàgina web:
M'he enganxat a photo.net i badoco mirant fotos. Fotos de tots els estils i de grans fotògrafs. Me n'adono que sóc una ignorant en aquest camp.
------------------------------------
Un post especial d'interès:
Això de l'interès és personal, crec. Jo més aviat diria un post que em va sacsejar quan el vaig llegir. És el S.O.S economico-laboral, escrit pel Gatot. Era el mes de desembre. Un mes en què sembla que el món s'acabi, pel malbaratament en el menjar, les festes i els regals. I em va tocar la fibra...
----------------------------------
Una eina d'internet: El Google mateix m'ajuda molt.
----------------------------------
Un video: Un de Metges sense fronteres o de Pallassos sense fronteres
Un audio: Concert de la Madonna de l'any 1990.
( Em disculpareu però no acostumo a mirar ni escoltar música ni videos per internet i tampoc els sé posar aquí , els enllaços... però n'aprendré abans que s'acabi l'any).
Com que veig que tothom bufa quan li passen un meme , el deixo a l'aire. Si algú li fa il.lusió fer-lo, ja sap... Endavant!

21 Comments:

Blogger Barbollaire said...

"Em seria fàcil continuar
respirant
aixoplugat per la calidesa
de les teves paraules...

Parles de mi i dels meus
colors:
Traç insegur, com esbós,
que vosaltres perfileu..."


...gràcies...
sé que és curt i pobre... però les teves paraules...
bé si, m'han emocionat...
és que m'ho diu algú de qui tinc molt per aprendre de com escriure...

gràcies Joana de tot cor.

Una abraçada (i un petonet dolç) ;¬)**

12:50 a. m.  
Blogger Antoni Esteve said...

Interesants blocs, i tant!

una abraçada!

1:37 a. m.  
Blogger Uribetty said...

No sé si fa mandra fer els memes o...fer-los deixant aparcats atres posts que tenim en ment...en el meu cas és la segona opció.
Una abraçada!

5:00 a. m.  
Blogger Robertinhos said...

bons blocs els que recomanes, encara que...Madonna?

8:09 a. m.  
Blogger Joana said...

Gràcies Barbollaire pel teu/teus versos...Ni pobre ni curt...un esboç sincer!
Un petó!
Me n'alegro que t'agradin, Antoni!
Si te'ls passen...Uribetty, fa lleig no fer-los!
Robertinhos, bons blocs i sí la Madonna la poso quan feinejo a casa i em funciona!La gira del 90 em va agradar! ;)

8:50 a. m.  
Blogger Mikel said...

concert de la Madonna de l´any 90 , curios...

9:18 a. m.  
Blogger iruNa said...

A mi també m'agrada molt la web photo.net!!! sempre que vull alguna foto vaig a fer-hi un cop d'ull!! jeje...
i d'en Barbollaire... què dir que no s'hagi dit ja? (tot i que per mi també un gran poeta de la blogosfera és l'Uribetty). I en Gatot... sí noia sí... va ser durillo.
Bé, de la resta ja hi aniré fent un cop d'ull, a veure si m'enganxo a més coses d'internet!! JAJA...
una abraçada!

10:41 a. m.  
Blogger gatot said...

No esperava pas sortir en un post teu d'aquesta manera, joana.

Si et va sacsejar el meu post potser va ser que vaig transmetre l'angoixa del moment. Han passat els mesos i segueixo vivint un present i un futur incerts. Potser el grau d'angoixa no és tan gran. Però des de llavors fins ara, la situació del país a nivell laboral no ha canviat gaire.

Bé, si que ha canviat. A pitjor. Ara la majoria de la gent està molt més endeutada i els salaris que es paguen són els mateixos o més baixos.

Però al menys respiro, i puc enfrontar-me al dia a dia amb la mirada clara i el cap alt.

gràcies, bonica.

10:52 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Em dones feina, joana. No els coneixia i ara me'ls hauré de mirar aquests blocs! :). Recomanats per tu, segur que han de ser bons.

Una abraçada,

sabateta

1:06 p. m.  
Blogger Waipu Carolina said...

Felicidades a los recomendados
Un beso Joana!

1:07 p. m.  
Blogger Mon said...

Bona feina, gracies pel meme! seguire -visitare els llocs-blocs que proposes Per cert si he fet uns dies de vacances blocaires, les altres les vaig fer al juliol. un peto bonica!

3:42 p. m.  
Blogger nimue said...

m'agrada que els bloggers que m'agraden recomanen blogs i webs perquè venint d'on venen segur que han de ser interessants i especials. Ara faré la ruta pels teus enllaços! :)

11:45 p. m.  
Blogger mossèn said...

bufar, sí , però us heu deixat el més important ... per on ??? ... per dalt o per baix !!! ... salut

2:20 a. m.  
Blogger Joana said...

Sí, Mikel, curiós...però tothom té algun cop amagat...no?
Veig que coincidim amb alguna cos, Iruna, i sí també m'agrada l'Uribetty...en sóc fan casi casi nomber one!
Gatot, a mi em va tocar...
No voldria donar-te feina, Sabateta...però és una " feina" agradable...cert?
un petó!
Gracias Carolina! Otro par a ti i...otro para Juan si se deja... ;)
Mon, vinguent de tu ha estat tot un plaer!
Gràcies Nimue, Tu sí que escrius bé! Una abraçada bonica.
Per allà on vulgueu , Mossèn!

2:38 a. m.  
Blogger Mikel said...

si , jo vaig ser a l´ultim concert de la Madonna a BCN l´any 2004 crec que va ser.

3:43 a. m.  
Blogger Jo Mateixa said...

Un altre meme no si us plau!!!!, jejejeje, ei no nena, no, que t'ha quedat molt xulu!!!! :-)

Petonassos bonica!!!!!!!!!!

12:38 p. m.  
Blogger Joana said...

Em pensava que no t'agradava, la Madonna,Mikel...
AixxxxJo mateixa, això és un no parar!
Bon capde a tothom!

1:04 a. m.  
Blogger Oriol said...

com sempre, tindré present les teves recomanacions!!

4:23 a. m.  
Blogger BACCD said...

Moltes gràcies per esmentar-me, per la teva descripció, que no sé si mereixo, però que sincerament m'honra, i més venint de tu.

Una abraçada ben forta!

10:27 p. m.  
Blogger Maite Fruitós said...

Hola Joana

He sentit dir, que ens fem de mirall uns als altres...

No serà que la calidesa del meu espai, és la teva pròpia calidesa i la pau la reconeixes perquè la pots sentir sovint dins teu?

Gràcies per les teves paraules.

Una tendra abraçada

5:27 a. m.  
Blogger Joana said...

Gràcies! Uri!!!
Saps que el plaer és meu, de poder llegir-te, Duschgel!Un petó!
Myt, Sovint no sé ben bé per què m'atrau una cosa o algú, però del que estic segura és que al darrera hi ha un bon rerefons!
Una abraçada i gràcies!

1:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home